22 April 2012

Idag har varit en riktigt trevlig dag! Strax innan 13:00 kom farmor & farfar och hämtade oss och vi åkte ut till Nossebro för att äta på restaurang och fira farmor och farfar som fyllt 60 & 59 år :-) Det var jag, Micke, Jamie, farmor, farfar, Pappa, Sofie (min syster), hennes pojkvän, Ann-Marie (farmors syster), Maria (min faster), Peter (hennes man) & deras barn Amandra, Alexander, Ellie, Nolia & Fabian :-) Vi åt tacobuffé och de hade även en mjukglass maskin. Eftersom jag ääääälskar mjukglass så unnade jag mig en efter en hel vecka med träning. De hade även lekrum med MASSA spel, bilar, målargrejer osv så där spenderade vi en stund också innan vi gick hem så alla barn fick leka och jag fick snosa lite bebis! :-) När vi kom hem satte jag mig i soffan dödstrött och läste grupp psykologi. Snart ska vi titta på big brother sen sova! I morgon är det tillbaka till verkligheten. Micke börjar "jobba", vilket betyder 8-15:30 dagar för Jamie på dagis! :-) Men det har han nog ingenting emot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En perfekt dag med nära och kära! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback