23 April 2012

Idag är vi tillbaka till vardagen, på riktigt. Michael är på praktiken som jag kommer kalla jobbet i bloggen (mycket enklare att skriva). Han lämnade Jamie idag för han började inte förrän 9, han kommer i fortsättningen jobba 8-17 om jag fattat rätt. Jag har varit i skolan och vi har haft seminarie och pratat om våra olika projekt vi skall utföra på praktiken. Vi var klara strax efter tolv så då fick vi gå hem. Tog bussen hem 13:00 och har käkat lunch (kyckling, sallad & keso), samt läst grupp psykologi sen jag kom hem. Om 1 timma ska jag hämta Jamie på dagis och vi ska passa på att leka lite i hans rum innan det är dags att laga middag. Såfort Micke är hemma ska vi äta sen ska jag sticka iväg till gymmet tänkte jag. Har inte tränat sen i lördags så nu är jag jävligt sugen. Ska prova på programmet jag fick i lördags. I morgon har jag hemma och läsa dag så jag ska lämna Jamie på dagis, dra och träna och sedan hem och läsa, läsa, läsa! På onsdag är det nämligen seminarie på 2 (!!) böcker! :( Sen ska vi sätta igång och börja RENSA här hemma! På fredag - söndag kommer det hit en kontainer och vi har MASSA att slänga innan flytten som vi inte vill ha med oss! Kanske dags att börja packa också? ;) Får sticka iväg och köpa lite lådor tror jag bestämt! :-) Nu ska jag plocka ur & i diskmaskinen, tina kött och läsa lite till innan det är dags att hämta hem mitt bustroll! :-)
Prinsen satt i sin stol och väntade på gammelfarmor & gammelfarfar igår! :-)



Kommentarer
Postat av: Maria Joensuu

Söt pojken!

Vart ska Micke jobba nu?

Puss på er

2012-04-24 @ 12:03:33
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback