4 April 2012

Usch vilken seg dag det har varit idag! Jamie stackarn hade varit ute på dagis igår och hade lyckats bajsa och fröknarna hade inte märkt det förrän de gick in vilket resulterade i en väldigt röd rumpa! Han gick på tå och grällde "Aj aj" :( Men vi har smörjat och smörjat och smörjat och han har fått gå utan blöja så det börjar bli mycket bättre. Igår kväll fick han även feber stackarn. Han somnade tidigt, men vaknade vid 22 och fick alvedon. Då var febern uppe i 39,8 grader. Efter alvedon somnade han om och sov hela natten. I morse när han vaknade hade en ny tand kommit upp, så det förklarar ju febern. Idag har vi inte gjort ett piss nästan. Käkat frukost, tog en promenad till affären och handlade lite smågrejer som började ta slut i kylen. Känner mig sådär halv depp idag faktiskt. Ska väl ta fram nåt att göra till middag snart i alla fall. Sen har jag funderingar på att åka och träna, men jag har inte bestämt mig än. Just nu känner jag inte ens för att resa mig ur sängen på hela dagen. Jamie stackarn har sovit i flera timmar, så han är fortfarande inte riktigt kry. Fick i alla fall reda på idag att jag är godkänd på alla delar i förra kursen så nu har jag inget som ligger och släpar och har kammat hem 45 högskolepoäng. Kanske ska dyka ner med näsan i bokjäveln på 500 sidor jag måste läsa idag också. Bläää.. Men men jag hoppas på en bättre dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback