7 April 2012

Snön ligger vit på marken utanför, fortsätter det såhär så kommer man ju gå under snart. Jävla skit väder. SÅ jävla trött på snön nu alltså. Jag vill ha VÅR och SOL. Igår tog vi en promenad till Netto för att handla lite då min lillasyster skall vara här över helgen! När vi hade handlat klart och skulle gå hem så hade det börjat snöa. Vi som vant oss vid vårväder hade ju såklart inte ens jackor på oss. Så vi hoppade på bussen istället. När vi kom hem var jag så jävla trött så vi la oss i sängen allihopa och jag rullade in mig i mitt täcke och stenslocknade. Orkade inte ens öppna ögonen när Jenny (min syster) kom. Sov i typ tre timmar. Hade nog lite sömna att ta igen efter några nätter med en febrig liten gosse. Jamie har haft en tand påväg upp och febern har varit uppe i 40,1 två kvällar i rad. Idag fick vi sovmorgon till 11 (!!!) så Jamie hade nog också några timmar att ta igen! ;-) Nu har vi precis ätit frukost och Micke stack precis till gymmet. Det är bara öppet till 13:00 idag så han hinner precis träna. Jag hinner inte med det dock så jag tippar på att vågen kommer visa + efter en påskhelg. Men det får vi ta igen! Klockan 13:00 ska vi tvätta också. Sen ska jag även göra våfflor till de andra snart. Jag äter nog bara 1. Ska även fixa Jamies påskägg så han ska få det idag. Han ska få en leksaksbil och en påse ahlgrens bilar! :-) Sen har jag ju tyvärr plugg att göra, så jag får nog sitta med näsan i boken lite idag. Så de är väl dags att sätta igång! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback