Cirkelfys!

Igår hade vi två seminarie i skolan, båda gick bra och ännu en kurs är nu gjord. Bara en kvar innan det är dags för sommarlov. Fast förhoppningsvis ska jag ju plugga i sommar också, får reda på det i morgon hoppas jag! Efter skolan tog jag och min syster bussen hem och hämtade Jamie på dagis. När Micke kom hem tog vi en promenad till Willys och handlade lite innan jag och Dora gick till friskis för ett pass cirkelfys! Passet består av 10 olika stationer, man gör varje station i 1 minut, vilar 15 sekunder och sedan ger sig på nästa. 3 varm gör man, så sammanlagt 30 stationer blir det ju. Passet var GRYMT! Svetten bara rann av mig, och alla andra också får den delen! Golvet var helt svettigt! Passet gav verkligen resultat också, vågen visar bra siffror men ni får de inte förrän i morgon! ;-) Idag har jag hemma plugg dag för att skriva projektplanen. Eftersom den redan är klar fick jag sovmorgon. Micke lämnade Jamie på dagis innan han åkte till jobbet. Idag ska jag ha en vilodag och ligga i sängen och slappa heela dagen! Det ska bli riktigt gött! 15:30 ska jag hämta Jamie så då är det slut på vilandet ;) I morgon är det fredag och helg. Dags att rensa lägenheten MASSOR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback