PT träning!

Igår fick jag ett träningsprogram av en PT som jag ska köra på i fortsättningen! Tänkte dela med mig av det ifall någon annan också vill ha! :-)


Uppvärmning 5 minuter på någon konditionsmaskin (löpband, crosstrainer, cykel osv).


Styrketräning igenom hela kroppen, dessa övningar kommer jag köra 15x3.


Rygg:



Rygg:



Bröst:



Axlar:



Triceps:



Biceps:




Ben:




Mage:

 

Tänk på att hålla tempo under hela tiden och vila endast i 30 sekunder emellan! När jag gjort alla övningar skall jag köra kondition 30 minuter. Jag har alltid kört kondition innan styrka, men han tipsade mig om att göra tvärt om. Sen ska jag även börja gå på pass någon gång i veckan :-) Sen är ju självklart kosten viktig också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback