10 Mars 2012

Idag startade vi dagen med frukost för att sedan göra oss iordning och åka hem till Jamies farmor & farfar. När vi kom dit stack vi in på torpa för att handla lite pålägg i charken och så. Sedan gick vi dit. James farfar fick en födelsedagspresent för han fyller år om två dagar, sedan fikade vi (inte jag). ;-) Efter några timmar åkte vi hem och när vi kom hem var min syster här som ska sova här inatt. Nu har vi precis ätit middag och ska snart traska bort till affären. Jenny hade med sig chips, men jag ska köpa mig lite frukost och grönsaker och dipp istället annars VET jag att jag kommer sitta med näven i chipsskålen ikväll.. Och det vill jag ju inte! Ikväll ska vi nog bara slappa framför tvn, somnar Jamie tidigt så ska vi spela lite kinect. Sen ska vi nog titta på melodifestivalen! Jag har träningsverk överallt idag så detta får bli en vilodag. Har i alla fall promenerat lite granna! :-)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du måste vara människan med sämst självdisciplin och karaktär på denna jord. IGÅR bestämde du dig att nu fan får det vara nog och vad gör du kvällen efter? Jo du trycker i dig en massa dipp och grönsaker på kvällen? På riktigt, tror du att de personerna som lyckats tappa så många kilon som du vill tappa har ätit dipp? Okej om man unnar sig kanske en kväll med egengjord dipp (500 kalorier mindre typ) efter att man gått ner typ 10 kilo..men andra dagen??

Och att du ens skriver ut det här? Efter 3 inlägg om att nu kör vi osv..

Vill inte vara elak på något sätt men jag är så trött på människor som lovar sig själva att de ska förändra nått men inte gör det fullt ut och då självklart misslyckas.

Nu antar jag att du kommer försvara dig som du gjort mot andra som har påpekat ditt val av mat osv. Men om du verkligen tänker efter, du vill inte ha hjälp skriver du utan du vet hur du ska göra själv. Hur bra har det gått hittills?? Jag har läst din blogg i över ett år och du har inte lyckats en enda gång med det du lovat dig själv( som har med vikten att göra)

Du ska börja IDAG men sen äter du fisk nerdränkt med sås, du ska unna dig dipp fast att du inte ens börjat i princip och du kan inte träna för att du har träningsvärk? TA TAG I DIG SJÄLV och bestäm dig!!

Sen kanske du har gjort en mirakel dipp med jätte få kalorier, so what, du är ju uppenbarligen matmissbrukare och då gäller det att sluta äta allt som inte är absolut nödvändigt, bryta vanorna lixom.

Jag hoppas du lyckas denna gången men tyvärr tror jag inte du gör det då du kommer med undanflykter, efter 1 dag..



Antar att du aldrig kommer godkänna denna kommentaren eller ta kritiken jätte dåligt, men allvarligt, blottar man sin "viktnedgång" så pass som du gör hela tiden så tycker jag att man får tåla lite kritik. :)

2012-03-11 @ 01:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback