12 Mars 2012

Så var denna skoldagen över, vi har suttit med ett arbete som skall vara inne på torsdag och har kommit en bra bit på vägen. Ska sätta mig lite ikväll och fortsätta tänkte jag. Men först står tvätt på schemat, tråkigaste som finns. Tänk om man haft en tvättmaskin i lägenheten. Då hade mitt liv varit så mycket enklare ;) Dessutom skippade vi förra tvättiden så det är extra mycket tvätt nu. Så vi får nog tvätta en gång till denna veckan. Lovade även mormor & morfar att jag ska tvätta deras överkast för de får inte plats i deras maskin. Men det är SÅ skönt när det är klart! ;-) Ska även köra igenom övningarna jag körde förra veckan för att få lite variation i träningen. Igår var det kondition, idag får det bli styrka! Sen ska man hitta på nåt som vi ska äta till middag också. Undra vad det ska bli? Har inte så mycket hemma att välja på och kontot ekar nästan tomt tyvärr. Men det kommer in pengar om några dagar så då ska jag tamefan stoooor handla massa nyttigt och gott! Mumma! Men tills dess får vi nöja oss med det som finns ;) Vi har i för sig hamstrat rätt mycket så mat finns det och blir över. Dock inget super nyttigt och varierat. Man man tager vad man haver! ;-) Nåt ska vi la kraffsa ihop! ;) Nä, nu har jag babblat om samma sak väldigt länge känner jag! haha. Kom i alla fall hem till världens gladaste onge, nu är han dock inte lika glad när pappa gick till tvättstugan! Han har blivit en riktig pappagris nu när Micke är hemma med honom för det mesta! Nu ska jag dyka in i frysen och tina någonting och laga mat. Sen blir det lite träning. Hoppas mina nya kinect spel kommer snart också så jag kan börja träna med dem också! :-)

 

Detta ser ju riktigt smarrigt ut, dock tror jag inte vi har någon kyckling! :( (Bild från google).




Kommentarer
Postat av: Maria

Hur var det med linas matkasse? Tyckte ni att det var nåt att ha när ni provade på eller kändes det som om det är bättre att handla själv? Låter ju så bekvämt men jag är rädd för att det är lite "knepiga" recept som barnen ändå inte äter sen... Tänk om jag haft disiplin nog att skriva matsedel och storhandla... Ha ha!

2012-03-13 @ 11:46:19
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback