14 Mars 2012

Idag har varit en riktigt seg dag i skolan, men var tvungen att stanna kvar för att få tillbaka ett arbete. När jag fått tillbaka det åkte jag hemåt. Var hemma vid två tiden och sen dess har jag busat med Jamie, startat en diskmaskin, diskat det som inte fick plats och börjat med maten. Alla moment som är examinerande i denna kursen är nu gjorda. Förutom en liten komplettering. Gött! Men kursen är inte slut förrän nästa fredag vilket betyder att jag är LEDIG tills nästa måndag! Hur GÖTT är inte det? Dock måste jag hitta en praktikplats vilket jag inte ens funderat på än.. dumt. Ska vara där en vecka nästa kurs och planera ett projekt som jag sedan skall genomföra i tre veckor i sista kursern för denna terminen. Så vi får väl se vad vi hittar på! Någon som har några tips kanske? ;-) Vi fick även hem spelen jag skickade efter idag till vårt kinect så ikväll ska jag nog ta och testa biggest looser spelet! I morgon ska Jamie till dagis och både jag och Micke är hemma så vi ska ta ett riktigt städrace. Gå ner med lite grejer som vi redan packat ner på förrådet osv. Så det är snyggt här uppe ifall vi behöver visa lägenheten! Får nog även bli en springtur ikväll om jag hinner med, annars tar jag den i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback