15 Mars 2012

Tror ni det blev någon träning igår eller? Vi har börjat med att ta bort middagsvilan för Jamie de dagarna han inte är på dagis för att han ska somna tidigare. Han krånglar väldigt och kan vara vaken till sent tyvärr. När klockan var 18, så var han jätte trött, så jag tog med honom in i sovrummet och la mig med honom och satte på tvn. Det slutade med att vi slocknade båda två. Micke väckte mig vid 20 och 22 för att fråga om jag ville titta på efterlyst och big brother men jag var så trött så jag orkade inte. Klockan 1 vaknade jag igen och var vaken till 3 innan jag somnade om. Så jag har sovit inatt kan jag lova! Herregud vad jag har sovit! haha. Men nu är jag i alla fall utvilad. Jamie är på dagis och Micke cyklade till affären för att köpa lite smågrejer som smör, pålägg, mjölk och så. Jag ska äta lite frukost innan jag ska sätta igång och storstäda här hemma! Vilket också räknas in som fysisk aktivitet. Ni vet väl att man bränner massa kalorier när man städar? Kanonbra ju! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback