17 Mars 2012

Vad sjuttsingen har hänt med mig? Jag är ingen slappis längre! Efter endast 1,5 vecka har jag alldeles för mycket energi i kroppen för att slappa framför tvn en hel dag. Jag tänkte ju unna mig en slappardag i soffan idag efter en härlig promenad på 1,5 h i morse. Men efter bara några timmar kröp det i benen på mig. Jag och Micke gjorde lite övningar för att se vad vi klarar och sedan ska vi göra samma övningar igen om 10 veckor eller mindre. Vi får se. Och de hur mycket vi bättrat oss! :-) Jag klarade av att göra 76 sit-ups, inte dåligt presterat av en tjockis va? ;) Efter lite extra träningsövningar kan jag nog slappa i soffan resten av dagen med gott samvete? Har precis gjort ett schema för en vecka som jag ska gå efter. Ska göra ett för 4 veckor, men de första schemat tog en timma så jag orkar inte göra mer just nu. Tar en vecka i taget :-) Snart ska vi väl sätta igång med middagen tror jag. Vi ska göra thaigryta med fläskfilé. Sen blir det soffslapp resten av dagen! Men först; 24 sit-ups till så jag är uppe i 100 st ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback