24 Mars 2012

Idag på förmiddagen har min son förvandlats till ett monster! Älskade 2-årstrotts! </3
Han har varit uppe på diskbänken och dratt fram massa grejer, klättrat på bordet, kletat yoghurt överallt vid frukost, slängt vattenkokaren i golvet så den gick sönder, dragit av sig blöjan, hällt energidryck i min säng m.m.
Visst är det härligt! ;-) Nu ligger han dock bredvid min i sängen och tittar på barnprogram och äter en banan. Pappan i huset har precis cyklat till gymmet för att svettas lite. Jag vet inte riktigt vad jag och Jamie ska hitta på. Jag ska leta upp ett recept till lunchen i alla fall. Har plockat fram grytbitar. Vet dock inte om det blir lunch eller middag? Kanske ska göra nåt snabbt och lätt till lunch istället. Vi får se. Idag ska jag nog ha en vilodag från träningen. Får se om jag lyckas med det? Det gick ju inge bra sist. I morgon är det våffeldagen och vi ska faktiskt unna oss att äta det. Men det blir nog bara 1 eller 2 för mig. Jag vet en som kommer bli överlycklig över våfflor i alla fall! Min fina onge! hihi. Nu ska jag ta och busa med honom när det är mamma & son tid! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback