28 Mars 2012

Goddagens!


Dagen började bra eftersom det blev ännu en bra invägning! ;D
Efter frukost och vi gjort oss iordning tog vi en promenad in till stan och tog en lunch.
Vi fick faktiskt leta lite innan vi hittade ett ställe som serverade sallad.
När vi väl hittade ett så tog jag en kycklingsallad & Micke en kebabsallad :-)
Köpte även ett par handskar man har när man tränar, hittade ett par på gymhuset som var svart/rosa, fick även med mig 4 par nya strumpor hem! :-)
Micke köpte nåt pulver som han ska testa då han också börjat träna! :-)
När vi kom hem kom vi på att vi hade ett paket att hämta ut på OK så det vara bara att vända och gå tillbaka för att hämta det ;-)
Nu har vi kopplat in våran boxer som de var vi hämtade ut på OK, Micke står och fixar middagen som blir kyckling från gårdagen och en god sallad.
Jag sitter i soffan och tittar på gårdagens Big Brother som jag missade..
Perfekt med denna nya boxern för alla tv program ligger på boxern så man kan titta när man vill! :-)
Magen kurrar så det ska bli gott med mat snart..
Dagens promenad får räcka som träning, i morgon är jag ledig så då ska jag och Micke passa på att träna när Jamie är på dagis! :-)






image description

En bild av dagens skörd..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback