30 Mars 2012

Klockan är tre, mitt på dagen och jag har redan hunnit med massor. Till frukost idag blev det ägg "pannkaka", med lite grädde & ost, efter frukosten slappade jag en halvtimma eller nåt i soffan innan jag cyklade till gymmet. Idag höjde jag hastigheten 1 km/timma när jag sprang och lyckades springa i 5 minuter!! :-) Körde 40 minuter kondition och svettades sjukt mycket. SÅ gött!! Sen körde jag styrka i ca 40 minuter innan jag  cyklade hem igen! Lunch blev några köttbullar och keso medans de andra käkade köttbullar & makaroner. Fick bli något snabbt då Jamie var hungrig och ingenting var tinat! Nu har Micke cyklat iväg och ska köpa mjölk och några tavlor han ville ha! Jag har dratt igenom en snabbstädning i lägeheten. Plockat upp allt på golvet, byråerna osv och damsugit. Det är sjukt hur stökigt det blir när man har en 2-åring hemma. Nu sitter jag och Jamie i soffan och tittar på nåt barnprogram.. När Micke varit iväg och handlat ska han iväg och träna. Jag ska ta och packa lite för i morgon ska vi åka hem till min mormor & morfar och fira lite påsk och sova över där. På söndag stannar Jamie kvar medan vi åker med Robin & Linda till IKEA! :D Ska köpa lite nytt till lägenheten, äntligen!! 



Får även passa på att säga GRATTIS till min älskade farmor som fyller 60 år ung idag!! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback