8 Mars 2012

Fick världens bästa uppvak i morse, strax efter sjutiden vaknade jag av att min lilla prins låg och klappade mig på kinden. Han är så go alltså! Efter lite mys gick vi upp och jag gjorde mig klar för skolan och Micke lämnade Jamie på dagis klockan tio idag. Han skulle till arbetsförmedlingen och hade inte hunnit hämta klockan två så han fick gå dit en timme senare idag och sen hämtas en timma senare. Jag har haft seminarie i skolan om feministtrams och genus. Ursäkta men jag tycker bara det är skit tramsigt. Men det måste ju göras.. När jag slutade åkte jag hem, lämnade mina grejer och hämtade Jamie på dagis. Nu har Micke också kommit hem och precis varit och handlat så vi ska sätta igång med middagen! Idag blir det tacos till middag och det ska bli riktigt gott! Både jag och Micke var sugna på det idag så det passar ju perfekt! ;-) I morgon är jag ledig, så det är redan helg för oss alla tre! Lyx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback