Stolt över mig själv!

Förra veckan satt jag och tittade på biggest looser och fick så jävla dåligt samvete.. Men idag, fan vad stolt jag är över mig själv! Inte en godis, ett chips eller någon läsk har stoppats in i min mun denna veckan. Och så skall det förbi. Idag har jag suttit framför biggest looser nyduschat, fräsch, nöjd över dagen och min fysiska aktivitet jag utfört och maten jag stoppat i munnen! Så skall det fortsätta! Idag orkade jag springa lite längre än sist, och jag ska försöka öka lite varje gång tills jag orkar hela rundan! Nu ska jag kolla big brother, sen criminal minds, sen är det the big bang theory tror jag? Sen ska jag SOVA. I morgon ska vi vara hemma allihopa, får se vad vi hittar på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback