24 April 2012

Tjipp!


Veckans två första träningspass är gjorda. Igår kväll och i morse körde jag detta passet på gymmet. I morgon har jag som sagt seminarie så jag ska lägga mig och fortsätta läsa tills det är dags att hämta på dagis 15:30. Ska även slänga i mig lite lunch strax också. När Jamie kommit hem ska vi laga middag sen såfort Micke kommer hem ska jag sticka iväg till praktiken och gå på ett Pilates pass! :-) Ska bli spännande, har aldrig provat det innan. Så idag blir det två pass ;D Vågen har även äntligen släpp loss lite så på fredag blir det nog en bra invägning hoppas jag. I morgon är det dags för ett cirkelfys pass och det ska bli riktigt spännande. Nu måste jag slänga huvudet i boken men vi hörs!







Kommentarer
Postat av: Maria Joensuu

Duktiga du!!! <3

2012-04-24 @ 12:05:09
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback