Dags att dra till gymmet!

Gårdagens träning gjorde sitt, i morse visade vägen - 5,1 kg. GÖTT! Så nu har jag bokat en klippning på måndag! :-) Får väl dock se om vågen visar lika bra resultat nästa invägning efter en påskhelg! Jag ska försöka så gott jag kan! Gymmet är stängt, så träning där blir det inte i alla fall. Men idag är det öppet så jag ska snart dra iväg för att träna lite. Gick så länge att jag fick en blåsa på foten igår så idag får det nog bli mest cykel tror jag. Träna skall jag göra i alla fall! Idag ska jag inte glömma vattenflaskan som jag gjorde igår. Det var inte jätteroligt kan jag säga ;) Vi hörs säkert igen senare!

 

Mina två träningskompisar!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till delmålet! Måste kännas toppen :) Vilket gym är det du tränar på?

2012-04-06 @ 20:02:59
Postat av: wiljanattlyckas

Tack så mycket :-)

Jag tränar på friskis och svettis :-)

2012-04-07 @ 11:48:30
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback