13 Mars 2012

07:00 startade jag dagen idag nere i tvättstugan. Vi började tvätta igår men blev inte klara på långa vägar. Efter 10 stora maskiner tvätt var vi klara vid 10 och efter det har jag pluggat lite. Sökt lite sommarkurser i fall jag inte skulle få snapp på något sommarjobb. Nu har vi även spelat kinect. Har kört sprint, häckhoppning, diskus, bowling, pingis och massa annat skoj. Nu ska vi käka lite lunch innan det är dags att hämta hem Jamie som knappt han få av sig ytterkläderna innan han sprang in på dagis idag. Sådana dagar älskar jag att lämna honom där, se hans glädje när han kommer dit och får leka med sina kompisar! Eftermiddagen spenderas väl säkerligen med att vika tvätt kan jag tänka mig! Vek det vi tvättade igår men det är fortfarande dagens tvätt kvar som är betydligt mycket mer tyvärr ;) Usch vad tråkigt det är att tvätta. Vad vi ska göra mer vet jag faktiskt inte. I morgon är det i alla fall skola sen tar jag helg! Hur gött är inte det då? ;) På fredag ska jag förhoppningsvis testa på att träna på friskis och se om jag ska skaffa kort där :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man csn på sommaren om man tar sommarkurser? Eller hur funkar det :)?

2012-03-13 @ 13:29:41
Postat av: wiljanattlyckas

svar: Ja, det tror jag att man får :)

2012-03-13 @ 13:35:25
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback