Linas Barnkasse

Goddagens!


Idag var det slut på slappandet, 15:00 öppnade Friskis & Svettis och 15:03 checkade jag in på gymmet. Efter 1 mil på cykeln & 20 minuter styrka så masade jag mig hem igen! Väl hemma satte jag mig i soffan en stund innan det plingade på dörren! Linas matkasse kommer ju idag. Denna gången provar vi Linas Barnkasse och veckans måltider består av:

1. Lurig lax med krämig risoni och gurkig sallad.
2. Cowboygryta allt-i-ett från vildaste västern.
3. Fyllda pastakuddar med knaprig bacon och tomatsås.
4. Kalkon med dillsås, potatis och morotsstubbar.
5. Husets Vesuvio med pizzasallad.



Ska väl strax börja med middagen för idag som blivit alldeles för sen. Har ingenaning om vad jag ska göra dock? Hm.. Får ta och styra upp detta.










Kommentarer
Postat av: Arnold

Du smäller i dig Pizza, Pastakuddar, Ölkorv, Grytor av olika slag m.m, hur fan tror du att du ska gå ner i vikt? Lär dig lite om kost och träning istället för att fjanta eller lägg ner bloggjäveln.

2012-03-26 @ 18:58:53
Postat av: wiljanattlyckas

Svar: Kära vännen! Först och främst så kan ju du börja med att stå för vem du är! För jag antar att du inte heter varken Arnold eller Kajsa? ;-) Är du allvarligt så jävla pantad så du skriver löjliga kommentarer med olika namn från SAMMA ip-adress. Vad jag äter och inte äter, har du inte ett jävla piss med att göra. Och JO jag går ner i vikt, vilket du kanske hade fattat om du la ihop 1+1 och läser mina inlägg.. Där står det precis vad jag gått ner hittills.. Jag kan garanterat mer om kost och träning än du, eftersom jag ändå LYCKAS gå ner i vikt! Eller hur? ;-) Om du är så jävla avundsjuk och stör dig så, så varsågod att trycka på krysset i hörnet så behöver du inte komma tillbaka. För människor med så dålig självkänsla som du verkar ha som måste tracka andra har jag inte lust att lägga ner tid på! Puss på dig :*

2012-03-26 @ 19:30:01
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Arnold, är du avundsjuk på den här bloggen? Du kanske kan skaffa en egen blogg, och själv försöka gå ner i vikt? Du kan också lyckas!

2012-03-26 @ 21:29:01
Postat av: Anonym

Du kan om mycket om träning och kost men smäller i dig pizza och ölkorv på en diet? Hahaha... Avunsjuk på vad? 50 kgs övervikt?

2012-03-26 @ 23:31:31
Postat av: wiljanattlyckas

Svar: För det första så SMÄLLER jag inte i mig någonting, för det andra har jag inte ätit någon pizza, för det tredje går jag inte på någon "diet" & för det fjärde har jag inte 50 kilos övervikt! Så du kan ju börja med att gå till skolan och lära dig läsa och räkna. Sen kan du ju skaffa dig ett liv istället för att vara så besatt av mitt!

2012-03-27 @ 07:52:59
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/
Postat av: Arnold

Husets vesuvio = pizza. Diet = lägga om kosten. Sen kanske du inte har 50 pannors övervikt men nog fan är det 40. Jag har tre-årig utbildning inom kostrådgivning, så skolan är klar :)

2012-03-27 @ 16:17:11
Postat av: wiljanattlyckas

Står det någonstans att jag ÄTIT husets vesuvio? I så fall kan du ju läsa igen! Och nej, det är varken 50, 40 eller 30 kg.. hahaha, ajo tjena! Och min pappa är kungen! ;) Har du utbildat dig till kostrådgivare i tre år så förstår jag att du är jävligt trög! Lägg ner att kommentera istället, jag har ingen lust att ödsla min tid på dig för du är uppenbarligen bara osäker i dig själv och tar ut det på andra. Det är ingen idé att du ens svara på denna kommentaren och gör du det så kommer du inte få nåt svar tillbaka..

2012-03-27 @ 16:51:21
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback