SÅ JÄVLA STOLT!!

Trilla inte av stolen nu alla mina goa läsare! Men idag klarade JAG att springa 7 (!!!!!!) minuter utan att stanna.. Så jävla STOLT är jag! Mitt rekord innan har varit 5 minuter, och det slog jag när jag toktränade inför studenten! Alltså när jag var smal! Har aldrig varit någon som gillar att springa, men nu är det dags! När jag skaffade mitt gymkort för, hm 2 veckor sen va det nog? Då klarade jag av att springa 1 minut, sen orkade jag inte mer! HUR grym är inte jag då? Blev totalt 20 minuter promenad dit, 1½ timmas träning, sedan tog vi en längre promenad hem på ca 1 timma! När vi kom hem slängde vi ihop en fruktsallad och satte oss framför biggest looser. Tittar på gamla avsnitt, ikväll är det ju final och det ska bli spännande att se förändringen på alla. Det är ju trotts allt dessa fantastiska människor som gav mig inspiration själv. Det var pga de programmet som jag satte igång, delvis! Micke har precis hämtat Jamie på dagis så nu är det dags för mys & bus!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött! Det hjälper inte att lyssna på radio då? Då orkar jag Mer iaf för då måste jag ju koncentrera mig på vad som säger.

2012-03-29 @ 15:08:59
Postat av: wiljanattlyckas

Svar: Det har jag faktiskt aldrig provat, lyssnar alltid på musik :-) Får testa radio :-) Tack för tipset!

2012-03-29 @ 15:24:14
URL: http://wiljanattlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback